dzień turysty!

Dziś mój dzień na blogu I {lowe} SCRAP!
Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda wasze miasto oczami turystów? Co sprawia, że przejeżdżają wiele kilometrów jedynie po to, by zobaczyć coś, co wy macie na co dzień za oknem? Czego szukają, na co patrzą, gdzie robią sobie pamiątkoe zdjęcia? Pamiętam, jak kilka lat temu zwiedzałam Waszyngton. Przechodziłam z Capitolu pod Washington Monument i tam uderzyła mnie ta myśl po raz pierwszy. Zobaczyłam biegnącego mężczyznę - uprawiał jogging w mieście, które dla mnie było miejscem mojej największej przygody w życiu!
To samo, tylko z drugiej strony, widzę na co dzień w Krakowie. Tłumy turystów na Rynku, pod Wawelem, na Kazimierzu - dla nich to przygoda, a dla mnie codzienność. Dlatego postanowiliśmy kiedyś z M. że musimy zwiedzić Kraków jak turyści! Bo nie mamy ani jednego zdjęcia pod Mariackim, na Wawelu.. Udało się, dzień był wesoły i choć ciężko było przełamać pierwsze opory, to zdjęcia wyszły bardzo fajne :) I stąd dzisiejszy album! :)







ILS:: 'let it go', 'i love pattern'; alfabet Prima; Taśma Dekoracyjna

A na koniec mam jeszcze dzisiejsze zdjęcie ze światłem! Będzie narcystycznie - czasem musi być! :D
Lubię moje włosy, lubię ich jasność, lubię widzieć w nich słońce :)


A teraz - w końcu! - zabieram się za scrapowanie :) Miłego wieczoru :)

6 comments:

  1. albumik jest świetny :D dzień turysty dobra rzecz - chyba zakupię przewodnik jakiś i trzeba dreptać :D

    ReplyDelete
  2. wiem, jak to jest :) to znaczy z tej drugiej strony. kiedyś w Krakowie brałam udział w spacerze fotograficznym i właśnie wtedy całkiem inaczej spojrzałam na miejsca, które na co dzień mijałam bez zwracania większej na nie uwagi. bardzo pouczający spacer i chyba nie muszę mówić, że przez pół dnia zobaczyłam więcej, niż przez lata. pomysł świetny, na pewno do powtórzenia ;)

    ReplyDelete
  3. Świetny album! I pomysł bardzo mi się podoba. Muszę też, kiedyś spojrzeć na swoje miasto okiem turysty… Chociaż, nie wiem czy do Łodzi przyjeżdżają jacykolwiek turyści :P

    ReplyDelete