foto i kartka na Diabelskim

I kolejna dawka zdjęć - rozpisywać się nie będę, bo mnie moja połowa ciągnie na mecz.. ech, ech :P
Dzień 10, wczorajszy - napis na ręce. Zaangażowałam Zośkę, by swoją uroczą miną obwieściła to co jej wypisałam na ręce - LOVE ME! Nie da się inaczej :)


A dziś było na biało-czarno-kwieciście. Tulipany:


Natomiast ze scrapowych spraw (wiąż nie mogę się zabrać do scrapowania.. jakaś niemoc na wiosnę mnie dopadła) mam kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie Karoli, na Diabelskim Młynie. Miała być warstwowa, nawiasowa i w ogóle - pierwszy raz w życiu takie cudo robiłam :) Tak wyszło:




Zdecydowanie nie jestem fanką kartek :D Ale wy zaglądnijcie na Diabelskiego bloga i zobaczcie, jakie cuda można wygrać :)))
A wiecie co jeszcze? Kupiłam sobie wczoraj zie-lo-ne spodnie :D Czadowo się w nich chodzi :D
Buziole:*

3 comments: