Czy już wiecie? {ILS}

Ach, jak ja kocham dostawać nowe kolekcje ILS!! Poznajcie:

cudnie kolorową, szalenie wesołą VIVID:

i wilka morskiego wylegującego się na CUDNYM pomoście z desek - MARINE:

To jest taki moment, kiedy czuję, że nie wytrzymam ani chwili dłużej i od razu rzucam się na papiery :) Już niedługo pokażę Wam co wyszło spod moich rąk z nowych, letnich papierów ILS, a dziś zapraszam na wielkie candy:


Na blogu ScrapMap, jak co piątek, mamy nową mapkę :) Robiła ją Huma - a scrapy które do niej powstały robiłyśmy przy jednym stole w majowy długi weekend :) Na scrapie Zosia i jej ostatnia krecikomania..

Sodaliciuos; Taśma Dekoracyjna, 

Ostatnio robiłam też większą rzecz - album dla chłopaka :) Powiem wam, że to orzech nie lada do zgryzienia, zazwyczaj siedzę w dziewczyńskich pastelach - a tu miało być chłopięco, kolorowo i decydowanie nie różowo :D Mam nadzieję, że Karolowi się spodoba :)





Rapakivi; ILS {let it go}

Jutro jedziemy z Humą i Moną do Cieszyna!!! Mam nadzieję, że część z was tam będzie i w końcu będziemy się mogły poznać osobiście :) Już nie mogę się doczekać!!!

7 comments:

  1. Ohh ile Sody, świetny scrap. Krecika swojego czasu uwielbiałam :)) No i albumik też uroczy :)

    Co do ILSowych papierów to ILS jest niemożliwy! Ledwo wypuścił jedną świetną kolekcję a zaraz już następną. Vivid jest niesamowita!

    Miłej zabawy jutro w Cieszynie!

    ReplyDelete
  2. mnie też VIVID przypadł bardzo do serducha :) wyżywam się na nim ile wlezie!
    szkoda, że Ciebie nie będzie.. :) udanego weekendu!

    ReplyDelete
  3. ja już zamówiłam VIVID do domku :) nie mogę się doczekać, aż przyleci :)

    a o Cieszynie nie miałam pojęcia nawet. Ja w ogóle nie mam pojęcia o zlotach żadnych. A jak spojrzałam na połączenie PKP to z łodzi nawet nic do Cieszyna nie dojeżdża bezpośrednio. Może jak będzie coś w Krakowie :)

    ReplyDelete
  4. no to nie mogę sie doczekać aż coś z nich wydłubiesz :D
    u nas to craftshow na jesieni dopiero... ale jakby co, to miejsce masz u mnie :* :) o ile tu będę :D
    w warszawie jest 30.06 Zlot!

    ReplyDelete
  5. 4.07 mam obronę mgr, jeśli napisze prace i załatwię sprawy to zrobię sobie jeden dzień wolnego od nauki i może wpadnę.

    A na jesień, Kraków? Bah! Wpadnę :)

    ReplyDelete
  6. Ooooch, scrap przepiękny. Boże, jak ja kocham Twój styl! :)

    Hahaha, nowe papiery działają także i na mnie w ten sposób. :)

    ReplyDelete
  7. Scrap z papierami Sody mnie rozwalił! Czadzior! ♥
    Dawaj go do galerii na Flickr! :*:*

    ReplyDelete