COSTA DAURADA - LAYOUT

Hi! I'm sharing a layout made with June Gossamer Blue kits today. From time to time I look for different ways to display my photos. Lately, my favorite way is to compose them into a page’s title. I used large size of photo – 4×6′ and used my die to cut it into a circle. I got a perfect ‘o’ letter for the title that is spanish word for ‘the coast’ – costa. And ‘Costa Daurada’ means – Golden Coast – pretty, right? That way I arranged everything around the title and photo – I added a large strip of paper on the bottom (it reminds me of summer, beach towel) and some embellishments. June kits are just perfect for summer vacation themed layouts! 

Cześć! Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami layoutem zrobionym z czerwcowych kitów Gossamer Blue. Od czasu do czasu szukam innych niż zazwyczaj sposobów na wkomponowanie zdjęcia w layout - bardzo lubię tworzyć z nich część tytułu. Użyłam tutaj dużego zdjęcia 10x15cm, z którego wycięłam kółko - idealne 'o' w nazwie 'costa'. Costa Daurada to nic innego jak Złote Wybrzeże w Hiszpanii :) W ten sposób wszystko zaaranżowałam wokół tytułu, dodałam duzy kawałek tego ślicznego papieru w paski, który przypomina mi ręcznik plażowy ;) i trochę dodatków. Czerwcowe kity są wprost idealne do letnich zdjęć :)







8 comments:

  1. Twoje prace są rewelacyjne, takie lekkie, letnie przejrzyste - oczu nie można oderwać :-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. I love your layout. Thank you for the inspiration.

    ReplyDelete
  3. I like to place my title ON the photo, but never thought of using the photo as part of the title. Very creative, thanks for sharing =)

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful layout, Magda! And I just love the new look of your blog! Makes me want to update mine too!!! xoxoxo

    ReplyDelete
  5. Such a great layout - I never tried to use circle photos, but I really should give it a try!

    ReplyDelete
  6. Wspaniały! Trafiłam tu z bloga Maryszy i wcześniej nie znałam Twojej strony, ale na pewno będę do Ciebie zaglądać :)

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł :)) Tylko bez wykrojnika pewnie bałabym się, że zrobię sieczkę ze zdjęcia :P

    ReplyDelete