PROJECT LIFE WEEK 30

Good morning! Welcome to another Project Life post. I'm only two weeks behind and I really hope to catch up with it this week. It's quite busy now for my business and I really don't have too much free time so it's nice to spend an hour or two during the week doing what I really, really love. Week 30 is made mostly with cards you an find in August kits from Gossamer Blue. They're absolutely amazing this month!


Dzień dobry! Dzisiaj kolejny post z serii Project Life. Jestem tylko dwa tygodnie do tyłu, co mnie bardzo cieszy ;) Mam nadzieję nadrobić to w tym tygodniu już. Jest trochę ciężko, bo praca pali mi się w rękach i jestem w ciągłych rozjazdach i pomiędzy sesjami. Taka godzinka czy dwie podczas tygodnia spędzona na wypełnianiu albumu to prawdziwy relaks. Tydzień 30 jest w większości skomponowany z kart, które znalazły się w sierpniowych kitach Gossamer Blue. Są fantastyczne!


Some close-ups / kilka zbliżeń:


      
 


3 comments: